Условия за наем на автомобил :

  • Валиден документ за правоуправление
  • Валидна лична карта
  • Минимална възраст на водача – 21 години

Доставка на автомобила в София :

В работно време (понеделник – петък от 8 до 20ч.) – безплатна

Извън работно време – 10 EUR

Доставка на автомобила в страната :

Моля свържете се с нас за повече информация

Наемната цена включва :

  • Неограничен пробег
  • Застраховка „Гражданска отговорност“
  • Застраховка „Каско“ с лимит до стойността на депозита, за пълно покритие на щети – 2 EUR/ден
  • Годишен винетен стикер
  • Карта за отстъпка на гориво
  • Карта за безплатна пътна помощ

Политика за горивото :

  • Автомобилите се предават с пълен резервоар, съответно би трябвало да се върнат с такъв.
  • При върнат автомобил с незареден резервоар – доплаща се стойността на останалото гориво.
  • Опция „Вземи пълен – върни празен“ – доплащане от 50 EUR

Връщане на автомобила :

При неспазване договорения час на връщане – просроченото време се заплаща като половин дневен наем.

При технически проблем :

В случай на технически проблем клиентът е необходимо да се свърже с наш служител.

При злополука :

Клиентът е необходимо да уведоми наш служител и компетентните органи за съставяне на протокол за пътно транспортно произшествие.

При загубени документи :

При загубени документи на автомобила се заплаща такса от 200 EUR.

Автомобилът се дава под наем за територията на Република България, при необходимост от пътуване в чужбина – моля свържете се с нас.

Политика за предоставяне на услугата
„Автомобил под наем“

• Услугата „Автомобил под наем“ се осъществява след изявено желание от клиента за ползването й от ХУУП-РК ЕООД
• Желанието на клиента за ползване на услугата постъпва чрез обаждане по телефон, Viber, Facebook, чрез e-mail, чрез резервация в резервационната система на уебсайта ни.
• В последствие наш представител доставя автомобил на посоченият от клиента адрес, където биват оформени документите за ползване на услугата – Договор за наем, касова бележка и/или фактура. При попълването на Договора за наем биват използвани лични данни на клиента.
• Непосредствено след оформяне на необходимите документи бива извършено плащането, освен ако то не е направено предварително – чрез нашия уебсайт, чрез банков превод или Paypal.
• При наемане на автомобил клиентът заплаща депозит (секция „Цени“), както и стойността на наема за уговорения период. Депозитът е сума, която би трябвало да покрие евентуални нанесени щети по превозното средство, които застрахователите не покриват – срязана гума, повреда по дъното на автомобила, както и щети от възникнало ПТП, за което няма предоставен от страна на клиента протокол от полицейските власти.
• При техническа неизправност по време периода на наем – клиентът е длъжен да уведоми наш представител на посочените в секция „За Нас“ контакти, след което предприемаме действия по решаване на проблема по най-бързия и най-удобен за клиента начин.
• При пътно транспортно произшествие клиентът е длъжен да се свърже с наш представител и с полицейските власти (тел. 112) за регистрация и протокол от местопроизшествието.
• Автомобилът бива предоставен за ползване за уговорения период в технически изправно състояние, с пълен резервоар гориво, с гуми според сезона, документи за собственост (малък талон), документ за технически преглед, полица за застраховка „Гражданска отговорност“, платена пътна такса (винетка), карта за пътна помощ при нужда, карта за отстъпка на гориво, аптечка, авариен триъгълник, пожарогасител, резервна гума, както и, ако са заявени – вериги за сняг, детско столче или навигационна система.
• При наемане или връщане на автомобила в неработни за нас часове биват начислени допълнителни такси (секции „Цени“ и „Условия за наем“)
• При приемане (връщане) на автомобил бива направен преглед от наш представител и при липса на щети, които застрахователят не покрива – депозитът бива върнат на клиента в пълен размер. Ако такива щети са констатирани – стойността на ремонта/частите биват удържани от дадения депозит. Ако количеството гориво не отговаря на предоставеното в началото на наема – клиентът доплаща разликата чрез депозита.
• Депозитът бива възстановен според начинът на плащането му – ако е направен чрез плащане с карта – бива направен обратен превод, ако е чрез банков превод или Paypal – бива направен обратен, ако е направен в брой – бива върнат в брой.
• За периода на наема на автомобила доброто му стопанисване е задължение на клиента, техническата му изправност и оборудване са наше задължение.

Политика за прекратяване на услуги, обезщетяване на картодържатели и отказ от направени резервации

• Ако желаете да замените наетият автомобил, то той би трябвало да бъде върнат в състоянието, в което е нает – технически изправен, с количеството гориво, с което е предаден.
• Възможен е отказ от услугата, като на клиента бива възстановена сумата, платена за остатъка от наемния период.
• При отказ от услугата, заплатена с банкова карта, остатъчната сума ще бъде възстановена на клиента с кредитна транзакция по картата, с която е извършена покупката в рамките на същия ден, в който е получен отказа.
• При отпадане на платена резервация – цялата платена сума ще бъде възстановена на клиента с кредитна транзакция по картата, с която е извършена покупката в рамките на същия ден, в който е получен отказа.
При всички случаи, когато е необходима комуникация с нас – може да ни намерите на :
Тел.: +359-885-472047
Viber: +359-885-472047
Facebook: @hooprc
e-mail: info@hoop.bg
ХУУП-РК ЕООД , 1574 София, България, Район Слатина, жк. Христо Смирненски бл.38, вх.Б